Το μουσικό σχολείο Ξάνθης στο Δημοτικό ραδιόφωνο. Αυτονόητες διεκδικήσεις και δημιουργικές προσεγγίσεις.

Με την ευκαιρία της διαμαρτυρίας που οργάνωσε το Μουσικό σχολείο Ξάνθης στην κ. Πλατεία, φιλοξενήσαμε την Πολυξένη Κορέτση και τον Νίκο Καρκάνη που εκπροσώπησαν επάξια του συμμαθητές τους στο Μουσικό σχολείο Ξάνθης.

Τα παιδιά μας θύμισαν αλλά ταυτόχρονα μας ανέλυσαν τις αυτονόητες διεκδικήσεις τους και αναφέρθηκαν τόσο στη συναυλία που ακολούθησε μετά τη διαμαρτυρία, όσο και στις εκδηλώσεις που έχουν προγραμματίσει στη διάρκεια των γιορτών που έρχονται σε συνεργασία με τον Δήμο Ξάνθης.

Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019 στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης στις  20:00,

το Μουσικό Σχολείο Ξάνθης μας ξεναγεί σ’ ένα χριστουγεννιάτικο ταξίδι γεμάτο μελωδία, ανθρωπιά και συγκίνηση, και την  Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2019 στην Πλατεία Δημοκρατίας, κεντρική σκηνή στις 19:00 η  Φιλαρμονική του Δήμου Ξάνθης και η χορωδία του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης, παρουσιάζουν χριστουγεννιάτικα τραγούδια.

 

Στη συζήτηση παραβρέθηκαν από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου η κα. Δαμιανάκη και ο κ. Καρκάνης που στηρίζουν σε όλα τα επίπεδα τα παιδιά, τις δράσεις και τη λειτουργία του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης.

Ακούστε τους:

Οι διεκδικήσεις είναι οι εξής:

Επίσπευση των διαδικασιών ανέγερσης κτιρίου για το Μουσικό Σχολείο Ξάνθης τηρώντας τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την λειτουργία ενός μουσικού σχολείου. (Το Σχολείο λειτουργεί από το 1997, φιλοξενούμενο σε άλλες εγκαταστάσεις)

Σίτιση των μαθητών από την αρχή του χρόνου χωρίς καθυστερήσεις.

Εκπόνηση μουσικών εγχειριδίων και δωρεάν διανομή τους. (Αλήθεια έχει υπολογίσει κανείς το κόστος των φωτοτυπιών που διανέμονται για τη διδασκαλία των μουσικών μαθημάτων;)

Ενεργοποίηση των ΥΑ Γ2/7323/08-12-1997 και ΥΑ Γ2/7324/08-12-1997 σχετικά με την χορήγηση πιστοποίησης των σπουδών μας και μουσικής ειδικότητας στους αποφοίτους Μουσικών Σχολείων κατόπιν εξετάσεων.  (6 χρόνια διδασκόμαστε μουσική χωρίς καμία απολύτως αναγνώριση του κόπου και των γνώσεων μας.)

Άμεση κάλυψη των κενών σε καθηγητές μουσικών μαθημάτων. Έγκαιρη τοποθέτησή τους με την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών. (Ακόμη και τώρα για το βασικό όργανο του ταμπουρά δεν υπάρχουν καθηγητές και περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δε διδάσκονται το όργανο που επιθυμούν.)

Ειδική επιχορήγηση των Μουσικών Σχολείων. (Οι ανάγκες των Μουσικών Σχολείων: Συντήρηση και προμήθεια μουσικών οργάνων και ηχητικού εξοπλισμού, συντήρηση περισσοτέρων αιθουσών για 9ωρο ημερήσιο πρόγραμμα μαθημάτων, αμφιθεάτρου και αποθηκών οργάνων)

Δημιουργία τμήματος για την καλλιτεχνική-μουσική εκπαίδευση στο Υπουργείο Παιδείας.

Επαναφορά των Μουσικών Αγώνων και ποσοστό μοριοδότησης, όπως γίνεται και με τα αθλήματα,  για την εισαγωγή σε μουσικές σχολές.

 

 

 

 

 

Σύνταξη: Τηλέμαχος Αρναούτογλου

Μοντάζ: Χρήστος Τζανίδης

Επιμέλεια: Τηλέμαχος Αρναούτογλου

Εκπαιδευτικά
Κοινωνικά
Πολιτιστικά
Τοπικά