Νηπιαγωγείο Αμαξάδων: Η αυλή του σχολείου, ως χώρος άτυπης μάθησης, έδωσε ευκαιρίες δημιουργικών δράσεων και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.

 

-Εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά σε στιγμές δημιουργικής διδασκαλίας και εκτόνωσης

-Δράσεις, αισθητικής, κοινωνικής ευαισθητοποίησης και περιβαλλοντικής συνείδησης

-Σύμπραξη με Maxicolor,  οικοδομικά υλικά ΚΑΡΤΑΛ και ξυλεία Κυριάκου και Παναγιώτη   Πανταζίδη

 

Αγνώριστη έγινε η αυλή του Νηπιαγωγείου Αμαξάδων, χάρη στη δημιουργική έμπνευση και την ενεργοποίηση όλης της σχολικής κοινότητας.

Εκπαιδευτικοί, νήπια και γονείς με μεράκι και κέφι, έδωσαν χρώμα και ομορφιά , ζωγράφισαν το σχολείο , έφτιαξαν πολλά επιδαπέδια παιχνίδια στην αυλή, φύτεψαν  λουλούδια και δέντρα, δημιούργησαν   γωνιές ανάπαυσης και δημιουργικής εκτόνωσης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αναμόρφωση και την αισθητική αναβάθμιση του σχολείου.

Η σχολική αυλή, ως χώρος άτυπης μάθησης, μπορεί να λειτουργήσει ως  ένα περιβάλλον όπου ευνοείται η κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού, η αγάπη του για τη φύση, η ανάπτυξη περιβαλλοντικού ήθους και συνείδησης και είναι ιδιαίτερα σημαντικό να είναι όμορφη και θελκτική για τα παιδιά.

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Αμαξάδων, Νατάσσα Μπατζάκα, ευχαριστεί από καρδιάς  όσους συνέβαλαν στην υλοποίηση αυτού του σχεδίου δράσης και συγκεκριμένα τους γονείς των νηπίων που πρόσφεραν αφειδώς το χρόνο, την οικονομική ενίσχυση, τη δημιουργικότητα και τη θετική τους ενέργεια, αλλά και τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά για την άψογη συνεργασία τους σε αυτόν τον κοινό στόχο.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στους επαγγελματίες, που με την ευγενική τους χορηγία έκαναν δυνατή την επίτευξη αυτού του στόχου.

 Θερμές ευχαριστίες στην επιχείρηση χρωμάτων  Maxicolor, στα οικοδομικά υλικά ΚΑΡΤΑΛ και στην επιχείρηση ξυλείας  Πανταζίδη.

Δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε να δώσουμε ξεχωριστές ευχαριστίες στον κ. Ισμέτ Κιντς για την ιδιαίτερη ενεργοποίηση του στην ανεύρεση των  χορηγιών.

Όταν υπάρχει βούληση και καλή συνεργασία αποδεικνύεται ότι μπορούν να γίνουν τα πάντα!

                                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επιμέλεια: Τηλέμαχος Aρναούτογλου

Εκπαιδευτικά
Πολιτιστικά
Τοπικά