Στις 13 και 14 Απριλίου στην Ξάνθη η δεύτερη φάση του επιτυχημένου εκπαιδευτικού προγράμματος για εφήβους «Stem Girls on Tour»

Την δεύτερη φάση του επιτυχημένου εκπαιδευτικού προγράμματος για εφήβους «Stem Girls on Tour» παρουσιάζουν οι Αμερικανικές Γωνιές  Xanthi Techlab και  Thessaloniki TechLab με την υποστήριξη της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Αθήνα και του Αμερικανικού Προξενείου στη Θεσσαλονίκη,  τηρώντας την δέσμευση για ενδυνάμωση των νέων μέσω της εκπαίδευσης στον τομέα STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά).

Με αφορμή την υλοποίηση του προγράμματος ο Δημήτρης Γιαννακούδης, υπεύθυνος του  Xanthi Techlab φιλοξενήθηκε στην ενημερωτική εκπομπή του Δημοτικού Ραδιοφώνου Ξάνθης, σημειώνοντας ότι συμμετέχουν για πρώτη φορά  στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που απευθύνεται σε μαθήτριες  ηλικίας από 12 έως 17 ετών, οι αιτήσεις συμμετοχής έχουν ήδη ξεκινήσει, η συμμετοχή είναι δωρεάν και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, με στόχο την δημιουργία μίας ομάδας μαθητριών, που αριθμητικά δεν θα υπερβαίνει τα 20 άτομα.

Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο να προωθήσει την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την πρακτική εφαρμογή των δεξιοτήτων στον κόσμο του αύριο και θα  περιλαμβάνει συναρπαστικά εργαστήρια σε 3 θεματικές ενότητες και συγκεκριμένα Ρομποτική & Προγραμματισμός, Εικονική Πραγματικότητα και Γραφιστικός Σχεδιασμός.

Όπως ανέφερε ο κύριος Γιαννακούδης, η πρώτη φάση του προγράμματος ήδη ολοκληρώθηκε στο Thessaloniki TechLab και από τις συμμετέχουσες, δέκα εξαιρετικά ταλαντούχες μαθήτριες θα αναλάβουν τον ρόλο του εκπαιδευτή, μεταφέροντας τις γνώσεις και το πάθος τους στις συνομήλικες τους στο Xanthi TechLab το διήμερο 13 και 14 Απριλίου.

Οι ημερομηνίες και ώρες που θα πραγματοποιηθεί το πρόγραμμα είναι 13 Απριλίου από τις 12:00 - 19:00 και 14 Απριλίου από τις 11:00 -  14:00, στον χώρο του Xanthi TechLab, στην Πλατεία Διοικητηρίου 1Α, στην Ξάνθη.

Το Xanthi TechLab φιλοξενεί 13 και 14  Απρίλιου τον Ημιτελικό και Τελικό του 4ου Διαγωνισμού Διαπραγμάτευσης στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη

 Ταυτόχρονα, το Xanthi TechLab ετοιμάζεται για την διοργάνωση του Ημιτελικού και Τελικού του 4ου Διαγωνισμού Διαπραγμάτευσης στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, που θα διεξαχθεί  δια ζώσης στην πόλη της Ξάνθης στις  13 και 14 Απριλίου.

Μετά τον τρίτο χρόνο της  επιτυχημένης διεξαγωγής του, ο διαγωνισμός διαπραγμάτευσης  επιστρέφει για νέους, φοιτητές και επαγγελματίες, με σκοπό να δώσει, στους συμμετέχοντες του, μια πλήρη εμπειρία στον τομέα των διαπραγματεύσεων, μέσα από διαδραστικά σενάρια και ασκήσεις σε πραγματικό χρόνο, αξιοποιώντας τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους για να επιτύχουν την επιθυμητή συμφωνία και όπως τόνισε ο κύριος Γιαννακούδης, το ενδιαφέρον για συμμετοχές ήταν παραπάνω από ικανοποιητικές, αφού ολοένα και περισσότεροι αναγνωρίζουν την ικανότητα της διαπραγμάτευσης ως ένα ισχυρό «χαρτί» στο απαιτητικό πλαίσιο των δεξιοτήτων στον επαγγελματικό και όχι μόνο τομέα.

Πρόκειται για τον πρώτο καινοτόμο διαγωνισμό αυτού του επιπέδου, που πραγματοποιείται στη Βόρεια Ελλάδα, με κορυφαίους μέντορες του είδους και ειδικούς στη διαπραγμάτευση και τη διαχείριση και , όπως ανέφερε ο κύριος Γιαννακούδης, δημιουργήθηκαν 24 ομάδες, των τριών ατόμων η καθεμία, όπου είχαν την δυνατότητα από την αρχική φάση της θεωρητικής εκπαίδευσης να γνωρίσουν  τις αρχές της διαπραγμάτευσης, της διαχείρισης συγκρούσεων και της συμφωνίας και στην δεύτερη φάση οι συμμετέχοντες χωρισμένοι σε ομάδες εξασκήθηκαν σε πραγματικές υποθέσεις διαπραγμάτευσης και έχοντας ο καθένας το δικό του ρόλο, θα προσπαθήσουν να επιλύσουν σύγχρονα προβλήματα.

Σημειώνεται ότι η ημιτελική και τελική φάση διοργανώνεται από το Xanthi TechLab, του Δήμου Ξάνθης  και υποστηρίζεται από το Εργαστήριο Επιχειρηματικής Καινοτομίας, Δημιουργικότητας και Ανταγωνιστικότητας (BICC) του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνέντευξη: Κυριακή Οικονόμου-Παναγιώτα Κουτσομιχάλη

Σύνταξη: Παναγιώτα Κουτσομιχάλη

Μοντάζ-Επιμέλεια: Σοφία Δαληκριάδου

Εκπαιδευτικά
Κοινωνικά
Τοπικά
Δήμος Ξάνθης