Μ.Τσιακίρογλου: ναι στην αύξηση κατώτατου μισθού αλλά χωρίς μειώσεις εισφορών και φόρων σημαίνει λουκέτα, απολύσεις, αδήλωτη εργασία

Μόνο ως επικοινωνιακή τεχνική σε προεκλογική περίοδο μπορεί να χαρακτηρίσει η αγορά την αύξηση κατά 11% του κατώτατου μισθού χωρίς αλλαγές στο φορολογικό περιβάλλον μέσα στο οποίο είναι υποχρεωμένες να λειτουργούν και να επιβιώνουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τονίζει η πρόεδρος της Ο.Ε.Β.Ε.Ξ  κ. Μαίρη Τσιακίρογλου.

Σε κάθε τόνο υπογραμμίζει ότι η αύξηση του κατώτατου μισθού ήταν και παραμένει πρόταση της ΓΣΕΒΕ στο πλαίσιο της ενθάρρυνσης της κατανάλωσης και της επανεκκίνησης της πραγματικής οικονομίας.

Σημειώνει όμως ότι αύξηση κατώτατου μισθού χωρίς αναπροσαρμογή των ασφαλιστικών εισφορών και του φορολογικού πλαισίου, όχι μόνο δεν υπηρετεί τη παραπάνω πάγια θέση των μικρομεσαίων επιχειρηματιών αλλά οδηγεί σε ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα, όπως λουκέτα επιχειρήσεων, απολύσεις , αδήλωτη εργασία, μειωμένα ωράρια. Δηλαδή επί της ουσίας αυξάνει το κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων.

Η κ. Τσιακίρογλου εκτιμά ότι η αύξηση του κατώτατου μισθού δεν πρόκειται να ‘πέσει’ στην πραγματική οικονομία που είναι το ζητούμενο αλλά με τη μείωση του αφορολόγητου που έχει ήδη ψηφιστεί θα επιστρέψει στα δημόσια ταμεία.

Δημιουργείται έτσι, επισημαίνει,  ένας νέος φαύλος κύκλος που δεν οδηγεί πουθενά σε μια αγορά  που στενάζει υπενθυμίζοντας το κόστος προμηθειών τραπεζών για τα P.O.S , τις δεσμεύσεις λογαριασμών όψεως επιχειρηματιών που πλέον δεν μπορούν ούτε τις υποχρεώσεις τους να αποπληρώσουν αλλά και μια πραγματικότητα που ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει εδώ και χρόνια σε ότι αφορά την κίνηση στην αγορά : να παρακολουθούν τις ημερομηνίες καταβολής επιδομάτων, μισθών και συντάξεων για να δουν πότε και αν θα τους επισκεφθούν πελάτες.

Τέλος, η κ. Τσιακίρογλου αναφερόμενη στα προγράμματα που γνωστοποιήθηκε ότι ενεργοποιούνται για την στήριξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας , υποστήριξε ότι είναι όντως εργαλεία όμως , πρόσθεσε, οι προϋποθέσεις που απαιτούν για την ένταξη επιχειρήσεων είναι τέτοιες που θα εξυπηρετήσουν λίγους και όχι πολλούς.

Γνωστοποίησε δε ότι το επόμενο διάστημα η Ο.Ε.Β.Ε.Ξ θα διοργανώσει ειδική ενημερωτική ημερίδα για να παρουσιάσει δύο τέτοια προγράμματα που αφορούν ΜΜΕ ώστε όσοι πληρούν τις προϋποθέσεις ένταξης να τα αξιοποιήσουν.

Ακούστε την πρόεδρο της Ο.Ε.Β.Ε.Ξ κ. Μαίρη Τσιακίρογλου.

 

 

 

 

 

Σύνταξη: Κυριακή Οικονόμου

Μοντάζ: Χρήστος Τζανίδης

Επιμέλεια: Τηλέμαχος Αρναούτογλου

Κοινωνικά
Οικονομικά
Πολιτικά
Τοπικά