Ο Δήμαρχος Ξάνθης, Στράτος Κοντός, σε μήνυμά του για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, αναφέρει:
«Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, εύχομαι σε όλες τις μαθήτριες και όλους τους μαθητές, στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς υγεία, δύναμη και δημιουργικότητα.
Η παιδεία... Περισσότερα



















