Η Ένωση Σεναριογράφων Ελλάδος, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, συμπεριλαμβανομένου του Δήμου Ξάνθης, διοργανώνει διαγωνισμό με τίτλο “Τοπολατρεία - Φωτογραφίζοντας τον αγαπημένο σας τόπο”.
Μέσω τριών φωτογραφιών, προσκαλείστε... Περισσότερα























