Η απόγνωση, στην οποία έχουν περιέλθει οι άνθρωποι της εστίασης, στους δέκα μήνες της πανδημίας οδήγησε στο επίσημο αίτημα προς την κυβέρνηση να ανακαλέσει από τον προγραμματισμό της, κατά τη διάρκεια των γιορτών το, υπό όρους, άνοιγμα των Καφέ και Εστιατορίων… Μιλώντας στο Δημοτικό... Περισσότερα

























