Συνεδρίασε χθες Πέμπτη 23 Απριλίου 2015 εκτάκτως το Δημοτικό Συμβούλιο Ξάνθης, για να συζητήσει το ζήτημα της ΠΝΠ με την οποία η Κυβέρνηση υποχρεώνει τους ΟΤΑ Α΄ βαθμού να καταθέτουν τα ταμειακά τους διαθέσιμα στην Τράπεζα της Ελλάδος.Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας με τις τοποθετήσεις όλων των... Περισσότερα

























