Ο Δήμος Ξάνθης, συμμετείχε, όπως κάθε χρόνο, ενεργά στους εορτασμούς της 25ης Μαρτίου, τιμώντας την Ελληνική Επανάσταση. Ωστόσο, φέτος, θεώρησε χρέος του να τιμήσει και τους Φιλέλληνες, οι οποίοι προσέφεραν απλόχερα την ζωή τους στο βωμό της απελευθέρωσης του Γένους.Το Φιλελληνικό κίνημα... Περισσότερα

























