Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών, τα χρηματοδοτικά εργαλεία και ο συντονισμός όλων των εμπλεκόμενων φορέων στους Δήμους, απασχόλησαν την Ημερίδα για την Πολιτική Προστασία που διοργάνωσε η ΚΕΔΕ και ο Δήμος Βοΐου την Παρασκευή στη Σιάτιστα.Τον Δήμο Ξάνθης εκπροσώπησε ο εντεταλμένος σύμβουλος σε... Περισσότερα

























