Θετικό το πρώτο αποτύπωμα των φετινών γιορτών για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην Ξάνθη, σύμφωνα με την πρόεδρο του σωματείου καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος Ξάνθης και πρόεδρο της ΟΕΒΕΞ κ. Μαίρη Τσιακίρογλου.Όπως επεσήμανε η κ. Τσιακίρογλου, δυο χρόνια μετά την... Περισσότερα

























