Με πατρικές ευχές για υγεία και ειρήνη, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ξάνθης κ.κ. Παντελεήμων, γνωστοποίησε τον τρόπο με τον οποίο θα εορτασθεί φέτος το Άγιο Πάσχα στους Ιερούς Ναούς της Μητρόπολης μας:’ Θεού θέλοντος, φέτος θα εορτάσουμε τη Μεγάλη Εβδομάδα και την Ανάσταση όπως ακριβώς εορτάζαμε... Περισσότερα
























