Μετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας της 10ης & 11ης Μαρτίου 2025 στο Σύλλογο Δημοτικών Υπαλλήλων Νομού Ξάνθης, για το Διοικητικό Συμβούλιο εκλέχθηκαν :1. Χρηστίδου Βασιλική2. Πεπονίδης Παντελεήμων3. Χατζηδημητρίου Πλάτων4. Γουναρίδης Γεώργιος5. Τζανόγλου Καλλιόπη6.... Περισσότερα























