Ο Σύλλογος Μηχανικών Μελετητών Ιδιωτικών Έργων Ξάνθης πραγματοποίησε την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου στον φιλόξενο χώρο του Κυβερνείου.Σε μια ζεστή εκδήλωση, μέλη και φίλοι/ες του Συλλόγου είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν, να... Περισσότερα























