Σε ανάρτησή του ο πρώην Δήμαρχος Ξάνθης Μιχάλης Στυλιανίδης, θυμάται την παρουσία του Κώστα Σημίτη στην Ξάνθη, στα εγκαίνια του Κλειστού Αθλητικού Κέντρου «Φίλιππος Αμοιρίδης» και σημειώνει: «Πριν από 25 σχεδόν χρόνια ο πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης εγκαινίασε το κλειστό αθλητικό κέντρο... Περισσότερα

























