Κατατακτήριες εξετάσεις για πλήρωση κενών θέσεων μαθητών στο Μουσικό Σχολείο Ξάνθης

Το Μουσικό Σχολείο Ξάνθης προσκαλεί τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών της Β΄ και Γ΄ Τάξης Γυμνασίου και των μαθητών της Α΄ και Β’ Τάξης Λυκείου, που επιθυμούν την εισαγωγή των παιδιών τους στο Μουσικό Σχολείο Ξάνθης μέσω κατατακτηρίων εξετάσεων, να καταθέσουν σχετική αίτηση στη γραμματεία του σχολείου από την Δευτέρα, 8/9/2025, μέχρι και την Παρασκευή, 19/09/2025 και ώρα 12.00. Οι κατατακτήριες εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν την Δευτέρα, 22/09/2023 και ώρα 09.00  στο Μουσικό Σχολείο Ξάνθης.

Οι κενές θέσεις είναι:

Β’ Γυμνασίου: δύο (2) θέσεις,

Γ’ Γυμνασίου: δύο (2) θέσεις

Α΄ Λυκείου: πέντε (5) θέσεις

Β’ Λυκείου: πέντε (5) θέσεις

Οι υποψήφιοι μαθητές θα εξεταστούν στα παρακάτω μαθήματα:

α. Για τη Β΄ τάξη Γυμνασίου: Ευρωπαϊκή Μουσική Θεωρία και Πράξη, Ελληνική Παραδοσιακή Μουσική Θεωρία και Πράξη, καθώς και τα Υποχρεωτικά Ατομικά Μουσικά Όργανα (πιάνο, ταμπουράς ή άλλο υποχρεωτικό παραδοσιακό μουσικό όργανο αναφοράς που διδάσκεται στο σχολείο) και προαιρετικά το Ατομικό Όργανο Επιλογής.

β. Για τη Γ΄ τάξη Γυμνασίου: Ευρωπαϊκή Μουσική Θεωρία και Πράξη, Ελληνική Παραδοσιακή Μουσική Θεωρία και Πράξη, Ιστορία Μουσικής καθώς και τα Υποχρεωτικά Ατομικά Μουσικά Όργανα (πιάνο, ταμπουράς ή άλλο υποχρεωτικό παραδοσιακό μουσικό όργανο αναφοράς που διδάσκεται στο σχολείο) και προαιρετικά το Ατομικό Όργανο Επιλογής.

γ. Για την Α΄ τάξη Λυκείου: Ευρωπαϊκή Μουσική - Θεωρία και Πράξη και Εισαγωγή στην Αρμονία, Ελληνική Παραδοσιακή Μουσική - Θεωρία και Πράξη, τα Υποχρεωτικά Ατομικά Μουσικά Όργανα (πιάνο, ταμπουράς ή άλλο παραδοσιακό μουσικό όργανο αναφοράς που διδάσκεται στο σχολείο), Ιστορία Μουσικής και υποχρεωτικά το Ατομικό Όργανο Επιλογής.

δ. Για την Β’ τάξη Λυκείου: Αρμονία, Ανάπτυξη Ακουστικών Ικανοτήτων, Ελληνική Παραδοσιακή Μουσική, Ιστορία της Μουσικής, Υποχρεωτικό Ατομικό Όργανο - Πιάνο και υποχρεωτικά το Ατομικό Όργανο Επιλογής.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για την εξεταστέα ύλη μέσω της ιστοσελίδας του Σχολείου εδώ.

 

 

 

 

 

 

Επιμέλεια: Σοφία Δαληκριάδου 

Εκπαιδευτικά
Κοινωνικά
Τοπικά