Βασίλης Γεωργιάδης: Η Φύση ξέρει να κρατάει τα καλύτερα για τον εαυτό της, αφού η ίδια τα διαμορφώνει.

.....η διάσχιση συνεχίζεται...

Άλλη μια αξέχαστη μέρα ήταν η χθεσινή...πραγματικά μαζέψαμε χιλιόμετρα και κορυφές και χαζέψαμε με με την ομορφιά της παρθένας Φύσης που προσφέρει η οροσειρά της Ροδόπης.

Το ξεκίνημα μας έγινε στις 6.15 από το Δασικό εργοτάξιο Ερυμάνθου.

Μετά από 2,5 ώρες βρισκόμασταν στην πρώτη κορυφή της ημέρας την Τσίχλα κάνοντας τα πρώτα 8 χιλιόμετρα τα οποία μας οδήγησαν και στην κατοστάρα των χιλιομέτρων συνολικά.

Μετά τις απαραίτητες φωτογραφίες φύγαμε για το Γυφτόκαστρο την δεύτερη κορυφή της ημέρας στην οποία βρισκόμασταν 1 ώρα μετά προσεγγίζοντας έτσι και τα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα.

Τέτοια εποχή μεγάλες πορείες χωρίς νερό δεν γίνονται οπότε στην πορεία μας για το Θερμό μπήκαμε στο έδαφος της Βουλγαρίας για να γεμίσουμε καθαρό κρυστάλλινο Γυφτοκαστριώτικο νερό και συνεχίσαμε για την 3η κορυφή αυτή του Θερμού.

Η διαδρομή από το Θερμό μέχρι την Κούλα ήταν φανταστική.

Η Φύση ξέρει να κρατάει τα καλύτερα για τον εαυτό της αφού η ίδια τα διαμορφώνει.

Έτσι λοιπόν περάσαμε ένα φανταστικό δίωρο μέσα στην "αγκαλιά" της, στην προσπάθειά μας να φτάσουμε στην 4η κορυφή της ημέρας με την ονομασία Κούλα και με το ορόσημο της κορυφής δύσκολα να μπορείς να το βρεις αλλά είπαμε η 3η Διάσχιση τα έχει όλα οπότε όπως καταλάβατε το βρήκαμε και αυτό.

Το επόμενο τρίωρο ήταν η κάθοδός μας στο χωριό Ωραίο που ανήκει στην περιοχή των πομακοχωρίων. Προλάβαμε ήπιαμε το καφεδάκι μας περιμένοντας το λεωφορείο από το τουριστικό γραφείο του ΚΤΕΛ για να μας μεταφέρει στα λουτρά των Κάτω Θερμών, χωριό στο οποίο θα γινόταν η επόμενη διανυκτέρευσή μας...Αφού κάναμε το μπάνιο μας και φάγαμε καλά πέσαμε στην αγκαλιά του Μορφέα για την ξεκούραση που τόσο ανάγκη την είχαμε.

Σήμερα το πρωί η διαδρομή είναι χαλαρή θα πάμε με τα πόδια στην Κοτάνη όπου θα φάμε και θα κοιμηθούμε.

Μάλιστα αναμένεται να γίνει χαμός στην ταβέρνα του Τζεμήλ καθότι τα δεύτερα σακίδια θα μας τα φέρει ο σύλλογος 4χ4 και θα φάμε όλοι μαζί και αύριο θα κάνουμε το τελευταίο 20άρι της διάσχισης καταλήγοντας στα Θρακικά Μετέωρα και στο χωριό Πολύαρνο όπου θα γίνει και η λήξη της.

Από το μεσημέρι και μετά εγώ τουλάχιστον δεν θα έχω σήμα ούτε Internet οπότε θα τα ξαναπούμε την Παρασκευή το βράδυ... Μια υπέροχη μέρα να έχετε...Καλημέρα σας!!!