Άλλαξε το πρόγραμμά του, ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και το ανακοίνωσε με το που κατέβηκε από το mini bus στο Κέντρο Υγείας Αβδήρων, οπότε γύρω στις 12:30 μετέβη στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, προκειμένου να επιθεωρήσει τις εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη, για την ανακαίνιση του Τμήματος... Περισσότερα















