Μετά από συντονισμένες ενέργειες του Δημάρχου Ξάνθης κ. Στράτου Κοντού και της νέας Διοίκησης της ΔΕΥΑ Ξάνθης, επιλύεται οριστικά ένα ζήτημα που ταλαιπωρούσε το Δήμο μας για δεκαετίες.
Την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2025, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας–Θράκης σε συνέχεια της από 10... Περισσότερα























