Πιστοί στις παραδόσεις οι Αρμένιοι της Ξάνθης τήρησαν το έθιμο, που ανακόπηκε εξαιτίας της πανδημίας και είπαν τα κάλαντα στον Δήμαρχο Μανώλη Τσέπελη, σήμερα το μεσημέρι.Όπως είναι γνωστό η Αρμενική Ορθόδοξη Εκκλησία γιορτάζει τα Χριστούγεννα στις 6 Ιανουαρίου. Ο Δήμαρχος ευχήθηκε τα Χρόνια... Περισσότερα






















