Τα σοβαρά προβλήματα υποστελέχωσης του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης, τα οποία αναδεικνύουν διαρκώς ιατροί, νοσηλευτές και εργαζόμενοι , έφεραν στη Βουλή, αναζητώντας λύσεις από τον αρμόδιο υπουργό υγείας, οι βουλευτές του ΚΚΕ κ.κ. Γιάννης Δελής και Λεωνίδας Στολτίδης.Αναφέρουν :«Η υποστελέχωση του... Περισσότερα



















